Lietošanas noteikumi

  1. Termini

1.1 Pārdevējs – SIA SOLAR PLUSS, uzņēmums, kas dibināts un darbojas atbilstoši Latvijas Republikā spēkā esošajiem tiesību aktiem, reģistrācijas Nr. 42103065732, juridiskā adrese: Rankas iela 2B, Rīga, LV-1005, Latvijas Republika, PVN maksātāja Nr. LV42103065732.
1.2 Pircējs – fiziska persona kura ir sasniegusi 18 gadu vecumu vai juridiska persona, kura iegādājas preces un/vai pakalpojumus internetveikalā.
1.3 Internetveikals – Apkure360 interneta veikals, kas ir pieejams tīmekļa vietnē www.apkure360.lv.
1.4 Pirkšanas–pārdošanas līgums – Pircēja un Pārdevēja noslēgta vienošanās par internetveikalā pieejamo preču pirkšanu–pārdošanu.
1.5 Preču saņemšanas punkts – vieta, kur izsniedz (saņem) preces.
1.6 Noteikumi – attālinātas pirkšanas–pārdošanas noteikumi, kas nosaka Pārdevēja un Pircēja pienākumus un tiesības, Pārdevēja piedāvāto preču un/vai pakalpojumu iegādes un apmaksas nosacījumus, preču un/vai pakalpojumu piegādes un atpakaļatdošanas procedūru un līgumslēdzēju pušu atbildību, kā arī regulē citus ar preču un/vai pakalpojumu pirkšanu un pārdošanu Veikalā saistītos jautājumus.

2. Vispārīgie noteikumi

Saskaņā ar šiem Noteikumiem, Pārdevējs pārdod preces, kas izvietotas Pārdevēja internetveikalā www.apkure360.lv (turpmāk – internetveikals) un Pircējs iegādājas preces, atbilstoši sortimentam, ko norāda internetveikalā un pieņem to. Īpašuma tiesības uz preci pāriet Pircējam ar pirkuma maksas pilnīgas samaksas un saņemšanas dienu. Pārdevējs saziņai ar Pircēju izmanto Pircēja norādīto e-pasta adresi un/vai mobilā telefona numuru. Visi paziņojumi, kas Pircējam tiek piegādāti uz pasūtījumā norādīto e-pasta adresi un telefona numuru, uzskatāmi par saņemtiem. Internetveikalā sniegtajiem Preču attēliem ir ilustratīvs raksturs. Neskatoties uz to, ka Pārdevējs dara visu iespējamo, lai Preču krāsas tiktu atspoguļotas pēc iespējas precīzāk, Pārdevējs nevar garantēt, ka Pircēja ierīces ekrāns precīzi atspoguļos Preču krāsas. Pircējs saprot, ka Preces var nebūtiski atšķirties no to attēliem. Pircējs piekrīt savu fiziskās personas datu, kas norādīti reģistrējoties, rezervācijā un/vai iegūti lietojot internetveikalu, apstrādei pasūtījuma (līguma) izpildes vajadzībām, tajā skaitā, nododot trešajām personām piegādes nodrošināšanai, maksājumu apstrādei.

3. Datu apstrāde

Interneta veikala lietotājiem ir iespēja reģistrēties kā pastāvīgam lietotājam, izveidojot savu lietotāja profilu. Lietotājam ir aizliegts izpaust savus piekļuves datus citām personām. Lietojot interneta veikalu, lietotājs piekrīt personas datu apstrādei. Tas nepieciešams pasūtījuma noformēšanai un preču piegādei. SIA Solar Pluss neizmanto un nedalās ar iegūto informāciju ar trešajām personām. Lietotājs, norādot savu e-pasta adresi piekrīt saņemt informāciju no interneta vietnes par dažādām aktualitātēm, piedāvājumiem. SIA Solar Pluss var apkopot un uzglabāt datus, kas ļauj analizēt interneta vietnes apmeklētību un izmantošanu.

4. Apmaksas kārtība

Apmaksu var veikt ar pārskaitījumu bankā (maksājot ar pārskaitījumu, preci var saņemt, kad nauda ieskaitīta SIA Solar Pluss bankas kontā vai uzrādot bankas apstiprinātu maksājuma uzdevumu ar zīmogu un parakstu. Lai izpildītu pasūtījumu Pircējs veic bankas pārskaitījumu uz SIA Solar Pluss kontu norādot, pēc pasūtījuma veikšanas redzamos, bankas rekvizītus. Maksājuma mērķis ir pasūtījuma numurs, kas redzami pēc pasūtījuma veikšanas.

5. Piegādes noteikumi

Preces vai Preču piegāde Pircējam tiek veikta Pircēja izvēlētajā veidā. Pircējs var izvēlēties Preci saņemt veikalā vai Pircēja norādītā adresē. Lai Pircējs Preci saņemtu Pircēja norādītā adresē, Pircējam pasūtījuma noformēšanas laikā adrese ir jānorāda “Pasūtījuma piezīmes” logā. Ja “Pasūtījuma piezīmes” logs netiek aizpildīts, tad Preci būs iespējams saņemt SIA Solar Pluss juridiskajā adresē, Rankas ielā 2B, Rīgā. Atsevišķu Preču specifikas dēļ Pārdevējs var izvēlēties citu piegādes veidu, par to paziņojot pircējam uz kādu no pasūtījumā norādītajiem Pircēja kontaktiem. Pircējam ir pienākums būt sasniedzamam pa Pasūtījumā norādīto telefona numuru un/vai e-pastu, lai vienotos par piegādes detaļām un citiem jautājumiem pasūtījuma izpildē. Ja Pārdevējs nevar izpildīt līgumu tā iemesla dēļ, ka Pircēja pasūtītā Prece nav pieejama, tad Pārdevēja pienākums ir informēt par to Pircēju. Tādā gadījumā Pārdevējs var piedāvāt Pircējam ekvivalentu Preci par ekvivalentu cenu. Papildu izmaksas par piegādi netiek piestādītas gadījumā, ja Pircējs uzreiz norāda piegādes adresi, savukārt, gadījumā, kad piegādes adrese pasūtījuma noformēšanas laikā nav norādīta, bet preci nepieciešams piegādāt uz Pircēja izvēlētu adresi, par piegādi tiks piestādīts papildus rēķins, kur apmaksas summa ir atkarīga no Preces izmēriem un piegādes adreses atrašanās vietas.

6. Atteikuma tiesības

Pircējam ir tiesības atkāpties no Preces 14 kalendāro dienu laikā no Preces saņemšanas brīža. Pircējs pirms atteikuma tiesību termiņa beigām par lēmumu atkāpties no pasūtījuma informē Pārdevēju, iesniedzot tam atteikuma veidlapu vai paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu. Termiņš ir ievērots, ja pircējs atteikuma veidlapu (atbilstoši Ministru kabineta 2014. gada 20. maija noteikumiem Nr. 255 – „Noteikumi par distances līgumu”, turpmāk- MK noteikumi Nr.255) vai paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu nosūta Pārdevējam pirms atteikuma tiesību termiņa beigām. Pircējam pienākums ir pierādīt atteikuma tiesību izmantošanu. Atteikuma veidlapas vai paziņojuma par atteikumu nosūtīšana termiņā izbeidz pasūtījumu un atbrīvo Pircēju no līgumsaistībām, kas izriet no distances veidā noslēgtā pasūtījuma. Pircējs nosūta Preci atpakaļ Pārdevējam vai nodod to Pārdevējam vai viņa pilnvarotai personai bez nepamatotas kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā pēc tam, kad nosūtījis Pārdevējam atteikuma veidlapu vai paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu. Termiņš ir ievērots, ja Prece nosūtīta atpakaļ pirms 14 (četrpadsmit) dienu termiņa beigām. Pricējs sedz Preces atpakaļatdošanas tiešās izmaksas. Pircējs ir atbildīgs par Preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā. Pircējs ir atbildīgs par Preces vērtības samazināšanos, ja Prece izmantota citā nolūkā, nevis Preces rakstura, īpašību un darbības noskaidrošanai, kā arī par tās atgriešanu pilnā komplektācijā. Lai izmantotu atteikuma tiesības, jāiesniedz atteikuma veidlapa, kas atrodama šeit: Atteikuma veidlapa.

7. Sūdzību izskatīšanas kārtība

Sūdzība par preču pieejamību vai kvalitāti iesniedzama elektroniski, nosūtot uz šādu elektroniskā pasta adresi info@apkure360.lv vai rakstveidā, nosūtot uz juridisko adresi Rankas iela 2B, Rīga, LV-1005. Sūdzība tiks izskatīta ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto saziņas adresi. Strīdi par saistību izpildi tiek risināti sarunu ceļā. Pircējam ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot preces Pārdevējam rakstveida iesniegumu par ārpustiesas strīda risināšanu, norādot: vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju, iesnieguma iesniegšanas datumu, strīda būtību, prasījumus un to pamatojumu.

8. Pasūtījuma atcelšana jeb Distances līguma pārtraukšana

Pārdevējam, līdz brīdim, kamēr internetveikala menedžeris nav apstiprinājis pasūtījumu, ir tiesības atcelt klienta pasūtījumu, ja tiek konstatētas neatbilstības preču aprakstos vai cenās. Pasūtījums tiek anulēts, ja apmaksa netiek veikta 7 dienu laikā no pasūtījuma noformēšanas brīža. Pārdevējam ir tiesības pārtraukt Distances līgumu gadījumā, ja Puses cieš pārmērīgus zaudējumus līguma izpildē un citos normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos.

9. Pircēja tiesības neatbilstošas preces gadījumā

Preču trūkumi tiek novērsti, kā arī neatbilstošas Preces tiek aizstātas vai atgrieztas, pamatojoties uz Latvijas Republikas tiesību aktu prasībām. Pārdevējs atbild par Pircējam pārdoto preču neatbilstību vai defektiem, kas parādās 6 mēnešu laikā no preces piegādes klientam vai bijuši piegādes brīdī. Preces defekta gadījumā nepieciešams iesniegt sūdzību rakstot e-pastu uz adresi info@apkure360.lv. Pircējam ir tiesības bez maksas pieprasīt defektu novēršanu vai apmaiņu pret jaunām precēm. Pārdevējs neatbild par defektiem, kas radušies pēc preču piegādes Pircējam.

Updating…
  • Grozs ir tukšs.